mandag 31. mai 2010

Store forandringer



Siden jeg skrev sist har det vært store forandringer i mitt liv. Jeg har flyttet for meg selv igjen, altså blitt singel. Og med på lasset fulgte min katt Marco.

Jeg har funnet meg en fredfylt liten plass på landet, akkurat sånn som jeg vil ha det. Og de siste tre månedene har jeg brukt til å komme meg på plass i nytt hjem.

Et samlivsbrudd er alltid vemodig, uansett hvordan man vrir og vender på det. Noen ting savner man ikke i det hele tatt, men andre ting savner man veldig. Sånn er det også i mitt tilfelle. Man har jo som regel investert mye tid og følelser i et forhold - både når det gjelder den andre personen, men også dennes familie. Jeg savner dem veldig.

På den andre siden får jeg realisert meg selv, uten å måtte ha dårlig samvittighet for noe som helst. Og nå nyter jeg våren, solen og blomstringen. Bildet her er i dette innlegget er en orkidé jeg har i kjøkkenvinduet.

Så nå gyver jeg på en ny vår - og en ny fase i livet. Litt skummelt, men veldig spennende :o)

1 kommentar: