søndag 16. september 2012

Små skritt

Lille frøken Luna har nå vært her i over 1 døgn, og jeg er svært optimistisk! Hun er tøffere enn toget - hun har undersøkt vårt lille hus fra topp til bunn opptil flere ganger. I natt våknet jeg av at hun satt oppå klesskapet og pep.


Hun spiser godt, har sittet i vinduet på soverommet og tittet ut - og hun er tydeligvis trygg på å komme meg svært nærme uten at det gjør noe. Hun er utrolig vakker - og hun er veldig lett på tå. Hun tripper over gulvet som en annen ballerina ;o)

De to andre kattene mine - Marco og Lucifer - er nok ikke helt komfortable med den nye situasjonen enda, men det kommer. Marco har lagt seg på sittebenken på kjøkkenet, mens Lucifer har fulgt med på hva Luna gjør med stor undring. I kveld ble det faktisk litt smålek da Luna la seg på baksiden av sofaen - og Lucifer på forsiden. Da lekte de med hverandres labber.

 
Det er godt at man har en leken ungkatt som hun kan ha det morsomt sammen med. Dessuten har han godt av det han også. Han har så mye energi, og nå bruker han den på å følge med på alt som skjer.
 
Jeg følger med på hva Luna gjør med både glede og undring. Hun er et sjarmerende lite vesen.
 
 

Nå er det på tide og sove litt igjen - og så venter en ny dag med glede og overraskelser. Jeg hadde i grunnen ikke turd å håpe på at det skulle gå så bra så fort. Så dette er lovende :o)

God natt!

1 kommentar:

  1. Så fin Luna er, dette ser jo ut til å gå svært så bra. Stå på morsomt å følge utviklingen, klem

    SvarSlett