torsdag 17. september 2009


Hvert år - de siste syv årene - har jeg invitert til heksefest hos meg. Dette var noe jeg fant ut, fordi jeg hadde en samboer som overhodet ikke likte å kle seg ut. Det gjør derimot jeg - så da måtte jeg finne på noe som bare gjaldt damer - og da ble det altså heksefest.

Ettersom jeg driver mye med stempling og scrapping, har invitasjonene blitt mer avansert for hvert år. Og det er sååå morsomt å sitte og jobbe med. Og jeg tenker at det må jo være artig å få en slik invitasjon i posten også.

Og når jeg først skal arrangere noe, gjør jeg det skikkelig. Her er det ingen mellomting. Her blir det svarte søppelsekk-gardiner, fillete og frynsete, svarte duker, masse ekle lys, edderkoppnett på skaper og hyller, kriker og kroker. Fluer, edderkopper, rotter og mye annet snask :o)))

Og det blir så herlige fester, for folk slår skikkelig ut håret! Vi spiser heksegryte, og vi har selskapsleker av ymse slag.

Og for hvert år lager jeg et eget album - scrappealbum altså. Så da kan gjestene sitte og mimre for hvert år som har gått - og hvor forferdelige de så ut fra det ene året til det andre.

Kanskje dette kan være til inspirasjon for flere? :o)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar