onsdag 9. september 2009

Levende lys


I går kveld gikk strømmen her. Den var borte en god stund. Og da var jo anledningen god til å tenne noen levende lys på bordet. Det var bekmørkt både ute og inne, og jeg bor sånn til at det ikke kommer noen belysning noensteds fra, så da er mørkt virkelig mørkt ;o)

Men jeg koste meg - satt med et lite strikketøy - tente flere stearinlys - og ble virkelig i det romlemantiske hjørnet.

Merkelig hvor lite som skal til for at man ser ting på en litt annen måte, og virkelig slapper av. Da ble tv-en svart.........tror kanskje ikke det er en ulempe bestandig. Vi har vel lett for å sette oss foran tittekassa litt for ofte - noen og enhver.

Fikk tatt et lite stemningsbilde fra i går kveld. Kanskje jeg kommer til å skru av alt lyset, så jeg kan tenne stearinlys litt oftere? ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar