onsdag 19. august 2009

Marco


I forrige uke var jeg på hyttetur noen dager sammen med min bestevenninne. De har hytte i Stavern - en nydelig plass. Det var deilig å koble av litt, spise god mat, skravle og le. Jeg tror alle trenger noen slike dager innimellom. Få litt andre inntrykk. Og bruke tid på gode venner, ikke minst.

Så mens jeg var borte, måtte samboer passe hus, hage, hunder og katt. Og katten er noe for seg selv - han er nemlig mammadalt til tusen. Han koser matfar kun så lenge mor er borte. Når mor er hjemme igjen, blir han direkte oversett ;o)

Derfor var gjensynsgleden stor da mor endelig kom hjem etter noen dager. Han har fotfulgt meg rundt - både inne og ute. Og han prater........ mjau mjau - ganske så høylydt, liksom for å forsikre seg om at jeg ikke overhører ham. Han skal ligge på fanget og kose - eller i hvert fall ligge like i nærheten. Gjerne foran pc'en mens mor prøver å gjøre litt.

Men du verden - det er jo også utrolig godt å komme hjem når man tydeligvis er slik savnet. For meg er han selvfølgelig verdens mest vidunderlige katt :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar