torsdag 22. juli 2010

Ferdinand?



Alle har vel hørt om "tjuren Ferdinand" som luktet på blommorna? Nå har det seg sånn at jeg har en katt som elsker å ligge i vinduskarmen å slappe av på kveldene. Da kan han ligge og titte ut og snuse inn frisk luft - og eventuelt andre dufter som måtte komme snikende.

Men her om kvelden oppdaget jeg at han lå slik. Og grunnen til det, var rett og slett at han ønsket noe å hvile haken sin på. Slitsomt å holde hodet oppe på egenhånd vet du ;o) Han lå så stille og fredelig med haken på kanten og nesa ned i bladene på blomsten. Og så lenge han ikke har tenkt å begynne å inhalere bladene inn gjennom nesa - eller spise dem - så ser jeg ingen grunn til at han ikke kan fortsette å ligge sånn om han vil :o)

Men noen fine bilder til fotoalbumet blir det nok etterhvert, kjenner jeg meg selv rett.

2 kommentarer:

  1. nydelig skrevet og et nydelig bilde :)
    hilsen Ole-Pus ;)

    SvarSlett
  2. Hei vennen min!! Jeg fikk en award som jeg skal gi videre til fem andre. Jeg syns du fortjener den fordi bloggen din er så fin, og du kan hente den på siden min.
    STOOOR klem fra Kjersti

    SvarSlett